Ervaringen met CBD olie, lees het hier!

canoil-cbd-e-liquid-mango-50-mg-canoilIn CBD olie zit cannabidiol. Deze sof zou helpen tegen tal van aandoeningen, zoals reuma, depressies, epilepsie, autisme, ADHD, acne, eczeem en migraine. Deze opsomming is niet compleet. Er zijn nog meer aandoeningen die met CBD worden bestreden.
Klopt dat wel? Helpt CBD inderdaad tegen heel veel aandoeningen? Het lijkt welhaast onmogelijk. Wil je weten of CBD olie daadwerkelijk helpt? Dan kun je de ervaringen lezen van veel gebruikers. Op diverse websites van CBD shops worden ervaringen van gebruikers vermeld.

Eindelijk een goede nachtrust

Op een site lezen we dat een gebruikster schrijft dat ze jarenlang schaapjes telde in de hoop in slaap te vallen. Kennissen vertelden haar over het bestaan van CBD olie. Ze slaapt nu als een os. Eindelijk een gezonde nachtrust. Omdat ze goed slaapt voelt ze zich overdag veerkrachtiger.

CBD is pijnstillend

Heel veel gebruikers schrijven over de pijnstillende werking van CBD. Zo schrijft Jolanda dat ze enkele jaren geleden haar enkel had gebroken vlak boven haar gewricht. Sindsdien had ze vooral last van gewrichtspijn. Enkele druppeltjes CBD olie per dag deed de pijn verdwijnen. Ze heeft geen last meer van pijn. Ook de stijfheid in de enkel is inmiddels verdwenen.

CBD tegen psoriasis

Een gebruiker met psoriasis, die al veertien jaar deze aandoening heeft, bericht over het effect van CBD olie. Hij merkte direct, gelijk naar het nemen van de eerste druppels, een verschil. Zijn psoriasis lijkt te zijn afgeremd. De plekken op zijn armen zijn minder groot geworden en voelen rustiger aan.

CBD olie tegen klachten na Q-koorts

Een tevreden gebruiker van CBD dat bijna het krijgen van Q koorts 25 kilo was afgevallen. Hij had ook pijn en voelde zich duf. Na een maand CBD olie te hebben gebruikt heeft hij veel minder last van pijn en is hij 5 kilo aangekomen. Hij slaapt beter en voelt zich daarom ook veel fitter.

CBD olie tegen artrose

Een mevrouw van 75 jaar schrijft dat ze al jaren last had van artrose in haar vingers. Door deze reumatische aandoening voelde ze veel pijn in haar vingers. Ze kon bepaalde huishoudelijke klussen niet meer doen. Ze gebruikt sinds enkele maanden CBD olie. De pijn in haar vingers is veel minder geworden. Ze kan weer zelf de afwas doen.